פרו פלאן- pro plan purina

פרו פלאן הוא מזון כלבים איכותי ובריא לכלבים וחתולים. הוא בין המזונות הנמכרים ביותר בישראל ובעולם כולו. עם שם מפורסם ומוניטין מבוסס, מצליחים חברת פרופלאן לייצר מזונות חדשניים, פורצי דרך, טעימים ומיוחדים כל פעם מחדש.

מזון יבש של פרו פלאן הוא רק אחד מהמזונות האיכותיים אותם מייצרת חברה פורינה, שמתמחה בתחום ייצור מזון לבעלי חיים כבר למעלה מ85 שנה. אך ללא כל ספק, המותג פרו פלאן הוא המצליח ביותר.

הייחוד של המזונות מחברת פרו פלאן, טמון באיכות המרכיבים במזון. היא בין החברות הראשונות בעולם שהחלו לייצר אוכל לבעלי חיים עם בשר טרי ואיכותי המיובש בצורה נכונה אשר שומרת על הרכבו התזונתי באופן מושלם.

למזונות של פרו פלאן קיימים מאות סוגים שונים, המותאמים באופן מדויק לכל סוג של כלב וחתול על פי גילו, משקלו, גודלו וצרכיו התזונתיים.

בין הנוסחאות של פרו פלאן לכלבים תוכלו למצוא סוגים כמו פרו פלאן סלמון (סנסיטיב), הנוסחא הנמכרת ביותר של פרו פלאן, המתאימה לכלבים רגישים בעור, פרווה ועיכול או פרו פלאן כבש או עוף למשל, לכלבים שמעדיפים בשר.

בנוסף לסוגי בשר שונים, חברת פרו פלאן דואגת להתאים את המזון בהתאם לגודלו של הכלב וגילו ומשווקת מזונות לכלבים מגזע קטן, בינוני או גדול עם אחוזי שומן וחלבון שונים המתאימים במיוחד לצרכים התזונתיים של כלבכם. התאמה של המזון על פי גודלו של הכלב עוזרת לשמור על משקל תקין, התפתחות נכונה ומלאה כל השלד והעצמות, ובריאות איתנה.

פרו פלאן דואגת גם לחברנו החתולים. המזונות לחתולים גם כן מיוצרים בצורה אופטימלית העונה על צרכיהם של חתולים מכל סוג ושלב חיים. בין הנוסחאות המובילית של פרו פלאן לחתולים תמצאו כאלה המתאימות לחתולים רגישים, חתולים מסורסים או חתולות מעוקרות, ונוסחאות מיוחדות העוזרות לעיכול מהיר ומניעת כדורי פרווה במערכת העיכול.

עם השקעה ברורה לעין ואהבה אמיתית לבעלי החיים, מצליחה חברת פרו פלאן להתאים מזון לכל הכלבים והחתולים באשר הם, ולדאוג שהם יהיו מרוצים ושבעים בכל עת.

להזמנה חייגו :

דילוג לתוכן