צ'או צ'או - חנות חיות בחיפה

חנות חיות בחיפה שמציעה מגוון רחב של ציוד ומזון

בירת הצפון חיפה היא העיר השלישית בגודלה בישראל וכוללת מבחר ענק של חנויות חיות.

 ובכולם מגוון אינסופי של מוצרים החל מאוכל יבש לכלבים וחתולים ועד אקווריומים מרשימים ומפוארים.

 שיוסיפו חיים, צבע ועניין לחלל שלכם, אז איך תדעו לבחור נכון אתם שואלים? כבר נעבור לזה.

חנות חיות בחיפה לכלבים וחתולים

כדי להיות חלק מהטובים ביותר, יש צורך לבחור בחומרי גלם באיכות הגבוהה ביותר, להפעיל ארגון יעיל, להבטיח את בטיחות המוצר, ולנהל את כל זה במהירות הגבוהה ביותר.

בהתאם לנפח האוכלוסייה ההולך וגדל, חיפה מכילה כיום יותר מ15 אלף כלבים וחתולים בעלי רשימת דרישות מדוקדקת הכוללת מזון עשיר ואיכותי שיכלול את כל המרכיבים הדרושים, חטיפים טעימים ועשירים בחלבון, ציוד נלווה כגון רצועות, קולרים, מתקני גירוד והמון המון יחס.

חנות החיות צ'או צ'או הרימה את הכפפה וריכזה עבורכם רשימת מותגים מובילה אשר תוודא שחיית המחמד שלכם תקבל את הטוב ביותר עבורה.

אנו עושים משלוחים מהירים של אוכל לכלבים וחתולים בחיפה של מותגים מעולים כגון בריט, נטורל דלישס, גו!, ג'וסרה, הילס, הפי דוג, טייסט אוף דה ווילד, מונג', סנאבל, אוור קלין ועוד מבחר ענק של מותגי פרמיום מובילים.

כשזה מגיע לקניות עבור חיית המחמד שלכם חשוב מאוד שלא תפחדו לדרוש שירות אמין ומקצועי, כיום עם מבחר החנויות הענק שיש בשוק כל אחד יכול למכור ולעשות משלוחים של אוכל וציוד, אבל לא תמיד המוכר יהיה בעל הידע הדרוש כדי להתאים לחיית המחמד את האוכל או הציוד המתאים עבורו.

כלב עם משקפיים

ציוד לכלבים וחתולים בחיפה

אם גם אתם בעלים של גור כלבים עד גיל 12 חודש או שבדיוק אימצתם גור חדש, בחנות החיות צ'או צ'או תוכלו למצוא היצע נרחב של כלובי וגדרות אילוף, מיטות לכלבים וחתולים, במגוון גדלים לתאימות מושלמת עבור כל גזעי הכלבים החל מגזע קטן ועד לגזע ענק המסודרים בסדר מופתי לבחירתכם.

שימוש בגדרות וכלובי אילוף נובע בדרך כלל מכמה סיבות, ראשית ישנם גורי כלבים המתקשים להתרגל לעשיית צרכים מחוץ לבית ולעיתים קרובות מפספסים שתן וצואה ברחבי הבית דבר שגורם לכלוך, ריח רע, ותסכול מיותר אשר יכול היה להיפתר בקלות על ידי חינוך הגור תוך שימוש בכלוב אילוף או גדר אילוף.
כלבים חתולים | אוכל לכלבים | אוכל לחתולים | מונג' אקאנה טייסט הילס 

רוב הכלבים מבלים מעל 15 שעות מהיממה שלהם בשינה, חשיבותה של מיטה נוחה חמה שתתאים עבורם היא ענקית ובעלת השפעה ישירה על אנרגטיות הכלב ובריאותו הכללית.

מעבר לכך בדומה לבני האדם גם חיות מחמד צריכות מיטה חמה ומרופדת שתקבל אותם בחיוך בסוף או במהלך היום, בצ'או צ'או תוכלו למצוא מגוון מיטות איכותיות לכלבים וחתולים בעלות ריפוד נעים ומפנק אשר ידאג לספק להם פינה חמה ונעימה בימי החורף הקרים.

כלב נח במיטה

תוך כמה זמן אקבל את המשלוח שלי לחיפה?

במידה ואינכם רוצים להיסחב ברחבי חיפה הגדולה עם מוצרים כבדים כמו שק מזון יבש סטנדרטי השוקל מעל 10 ק"ג, מומלץ להשתמש בשירותם של חנויות חיות מקצועיות המציעות משלוחים חינם.

אצלנו בצ'או צ'או אנו מספקים משלוחים חינם לכל רחבי הארץ מעל מינימום הזמנה של 200 ש"ח, הזמנות מצומצמות יותר נשלחות בתוספת תשלום של 30 ש"ח על מנת לכסות את עלויות השילוח.

אצלנו בצ'או צ'או ישנה חשיבות מקסימלית עבור חווית הקניה של הלקוח ואנו דואגים ומוודאים שהלקוח וחיית המחמד שלו ייצאו שמחים ומרוצים.

רק כך נוכל לבנות מערכת יחסים של אמון ולהעניק לכם את השירות הטוב והמסור ביותר. 

קרא עוד

קטגוריות מובילות

אודות החנות חיות בחיפה

חנות חיות בחיפה מספקת ציוד לכלבים לתושבי העיר ואזור הצפון. חידוש ציוד לכלב ותיק או התארגנות על ציוד לכלב חדש היא משימה שיש להשקיע בה כסף, זמן ומאמץ. לפני הרכישה מומלץ להכין רשימת ציוד ולהשוות את המחירים בין 2-3 חנויות. כמו כן, לא חייבים לקנות כל מוצר שיש בחנות. המאמר יפרט מהו הציוד ההכרחי ביותר לכלבים מגורים ועד לסניור.

מותגים מובילים

5/5

הגישה שלנו לשירות

הפילוסופיה של צ'או צ'או היא לתת לכם הלקוחות שירות מצוין שבאמת יעזור לכם ולחיית המחמד שלכם.

בזכות הידע והניסיון, אנחנו יכולים לסייע לכם לבחור מוצרים מעולים שישפרו משמעותית את איכות החיים שלכם ושל בעל החיים המתוק שלכם.

בצ'או צ'או אנחנו מציעים לכם מוצרים איכותיים ומומלצים במחיר זול ותחרותי.

איכות השירות שלנו היא לא סוד אלא תוצאה של שנים רבות בתחום וניסיון רב עם אלפי סוגים של אוכל וציוד, כל אחד יכול למכור אוכל לכלבים או לחתולים אבל הבנה עמוקה של הרכיבים וכיצד הם משפיעים על בריאות בעל החיים דורשת ידע ומקצועית.

הרצון שלנו הוא לעשות אתכם דרך ולפתח מערכת יחסים פורה ומשמעותית, רק כך נוכל להכיר את הצרכים הספציפיים של חיית המחמד שלכם ולספק לה את המענה הטוב ביותר לצרכים הייחודיים שלה.

דילוג לתוכן