צ'או צ'או - חנות חיות בהוד השרון

חנות חיות בהוד השרון שמציעה מגוון רחב של ציוד ומזון

הוד השרון היא עיר הממוקמת בדרום הארץ וכוללת היצע נרחב של חנויות חיות המציעות מגוון לא נגמר של מוצרים.

 החל מאוכל וחטיפים ועד צעצועים, ציוד לאקווריום ומבחר אקווריומים ושולחנות מרשימים ומפוארים שיוסיפו חיים, צבע ועניין לחלל שלכם, אז איך תדעו לבחור נכון אתם שואלים? בדיוק הגענו לזה. 

כלב

חנות חיות בשרון

הוד השרון היא עיר חיה ותוססת אשר נכון להיום מתגוררים בה יותר מ-65,396 תושבים וגובלת על יד דרום פתח תקווה, וכפר סבא.

בדומה לשאר הערים המרכזיות בישראל גם בהוד השרון מתקיימת תחרות יוצאת דופן בכל הנוגע לאוכל לכלביםאוכל לחתוליםמיטות לכלביםאקווריומים וכל הנוגע לציוד בכללותו עבור חיות המחמד שלכם.

על מנת להיות חלק מהטובים ביותר, יש צורך לבחור בחומרי גלם באיכויות הגבוהות ביותר, להפעיל ארגון יעיל ואפקטיבי, להבטיח את בטיחות המוצר, ולנהל את כל זה במהירות הגבוהה ביותר.

בהתאם לנפח האוכלוסייה ההולך וגדל, הוד השרון מכילה כיום יותר 10,000 כלבים וחתולים בעלי רשימת בקשות מפורטת המתחילה באוכל מזין ואיכותי שיכלול את שלל המרכיבים הדרושים להם, חטיפים טעימים, ציוד נלווה כגון רצועותקולריםמתקני גירוד, ואיך אפשר שלא המון המון יחס וליטופים.

חנות החיות צ'או צ'או לקחה סידרה עבורכם רשימת מותגים מובילה המייצגת את האכויות הטובות ביותר שניתן למצוא היום ותבטיח שחיית המחמד שלכם תקבל את הטוב ביותר עבורה.
כלבים חתולים | אוכל לכלבים | אוכל לחתולים | מונג' אקאנה טייסט הילס 

בצ׳או צ׳או אנו עושים משלוחים מהירים של אוכל לכלבים ברעננה, של מגוון מותגים מעולים כגון בריטנטורל דלישסגו!ג'וסרההילסהפי דוגטייסט אוף דה ווילדמונג'סנאבלאוור קלין ועוד מבחר ענק של מותגי פרמיום וסופר פרמיום מובילים.

בזמן שהתחרות רק עולה ומתגברת כשזה מגיע לקניות עבור חיית המחמד שלכם חשוב מאוד שלא תפחדו לדרוש שירות אמין ומקצועי, כיום עם מבחר החנויות הענק שיש בשוק כל אחד יכול למכור ולעשות משלוחים של אוכל וציוד, אבל לא תמיד המוכר יהיה בעל הידע הדרוש כדי להתאים לחיית המחמד את האוכל או הציוד המתאים עבורה, דבר שמקפידים עליו אצלנו בצ׳או צ׳או.

כלבי רועה גרמני משחקים

גינות כלבים בהוד השרון

הוד השרון מתפרסת על מאות ואלפי דונמים וכוללת שטחים עצומים יפים ומזמינים אשר המחכים בצימאון לכם ולכלב שלכם.

אז אם במקרה אימצתם כלב חדש או שבדיוק באה לכם המוזה ואתם רוצים לצאת לרוץ לשמוח ולקפץ יחד עם החבר הנאמן והאהוב שלכם, חכו שתשמעו על מה שיש לנו להציע לכם.

בצ׳או צ׳או אנו מציעים מבחר ענק של ציוד לכלבים החל מרצועות איכותיות, קולרים מגוונים, צעצועים מדליקים, מיטה לכלב, מוצרי הדברה לכלבים וכל מוצר שרק תוכלו לחשוב עליו, כל אלו מגיעים אל ארצנו הקטנה היישר מהיצרניות המובילות היום בשוק, להבטחת איכות המוצר ולמיקסום והגברת החוויה עבורכם ועבור הכלבים שלכם.

כלבים בשדה

אוכל לכלבים בהוד השרון

כשזה מגיע לבחירת אוכל מתאים עבור הכלב האהוב שלכם, לאור האפשריות הרחבות שיש היום בשוק לעיתים הבחירה עלולה להיות ארוכה ומבלבלת.

בצ׳או צ׳או אנו מציעים מגוון דרכים קלות מהירות ונוחות להזמנת מזון מתאים עבור הכלב שלכם לא משנה מה הגיל הגזע או הצבע שלו.

אפשרות ראשונה לבחירת מזון מתאים לכלב היא על ידי התייעצות עם הצוות המקצועי שלנו אשר ישמח לסייע לכם לבחור אוכל שיתאים ספציפית עבור הכלב שלכם מבלי שתצטרכו לצאת מהבית בכלל.

אפשרות שניה היא לגלוש באתר האונליין שלנו אשר סודר ותוכנן בסדר מופתי תוך מחשבה עליכם הצרכנים ועל חויית השימוש שלכם כך שתוכלו לבחור בדיוק את האוכל שמתאים לכם, תוך שימוש בסינונים אשר יצמצמו את המוצרים בהתאם לבחירות שלכם.

כלב אוכל

תוך כמה זמן אקבל את המשלוח שלי להוד השרון?

ברוב הפעמים כשזה מגיע לקניית שקי מזון לכלבים או לחתולים הגעה עד החנות שממנה קניתם את המזון יכולה לעיתים להיות משימה תקועה ומתאגרת, במיוחד עבור מי שלא מעוניין להיסחב עם שקי מזון כבדים ברחבי העיר.

אצלנו בצ'או צ'או אנו מספקים משלוחים חינם לכל רחבי הארץ מעל מינימום הזמנה של 160 ש"ח, הזמנות מצומצמות יותר ישלחו בתוספת תשלום של 30 ש"ח על מנת לכסות את עלויות השילוח.

אצלנו בצ'או צ'או ישנה חשיבות מקסימלית עבור חווית הקניה של הלקוח ואנו דואגים ומוודאים שהלקוח וחיית המחמד שלו ייצאו שמחים ומרוצים.

רק כך נוכל לבנות מערכת יחסים של אמון ולהעניק לכם את השירות הטוב והמסור ביותר.

מחכים לכם בקוצר רוח איפה שלא תהיו, אנחנו תמיד כאן עבורכם הן באתר והן בטלפון. 

קרא עוד

קטגוריות מובילות

אודות החנות חיות בהוד השרון

חנות החיות בהוד השרון מספקת ציוד לכלבים לתושבי העיר ואזור השרון. חידוש ציוד לכלב ותיק או התארגנות על ציוד לכלב חדש היא משימה שיש להשקיע בה כסף, זמן ומאמץ. לפני הרכישה מומלץ להכין רשימת ציוד ולהשוות את המחירים בין 2-3 חנויות. כמו כן, לא חייבים לקנות כל מוצר שיש בחנות. המאמר יפרט מהו הציוד ההכרחי ביותר לכלבים מגורים ועד לסניור.

מותגים מובילים

5/5

הגישה שלנו לשירות

הפילוסופיה של צ'או צ'או היא לתת לכם הלקוחות שירות מצוין שבאמת יעזור לכם ולחיית המחמד שלכם.

בזכות הידע והניסיון, אנחנו יכולים לסייע לכם לבחור מוצרים מעולים שישפרו משמעותית את איכות החיים שלכם ושל בעל החיים המתוק שלכם.

בצ'או צ'או אנחנו מציעים לכם מוצרים איכותיים ומומלצים במחיר זול ותחרותי.

איכות השירות שלנו היא לא סוד אלא תוצאה של שנים רבות בתחום וניסיון רב עם אלפי סוגים של אוכל וציוד, כל אחד יכול למכור אוכל לכלבים או לחתולים אבל הבנה עמוקה של הרכיבים וכיצד הם משפיעים על בריאות בעל החיים דורשת ידע ומקצועית.

הרצון שלנו הוא לעשות אתכם דרך ולפתח מערכת יחסים פורה ומשמעותית, רק כך נוכל להכיר את הצרכים הספציפיים של חיית המחמד שלכם ולספק לה את המענה הטוב ביותר לצרכים הייחודיים שלה.

דילוג לתוכן