צ'או צ'או - חנות חיות בחולון

חנות חיות בחולון שמציעה מגוון רחב של ציוד ומזון

חנות חיות בחולון לתושבי העיר והסביבה מציעה מוצרים וציוד לכלבים שיסייעו לכם לגדל את הידיד הטוב ביותר שלכם בצורה בריאה ושלווה.

מדובר על ציוד איכותי הכולל מזון, חטיפים, קערות למזון ומים, תכשירים לטיפוח הגוף, מיטה או מלונה לשינה, ציוד לטיולים, מוצרי אילוף וכל מה שהכלב צריך כדי להיות שמח וחלק מהמשפחה.

המאמר יפרט כיצד לארגן סביבה מתאימה לכלב באמצעות ציוד מתאים.

כלב בחוף

חנות חיות בחולון המוכרת אוכל שכלבים אוהבים

כאשר מאמצים כלב לחיק המשפחה הדבר הראשון שצריכים לדאוג לו הוא מזון המתאים למשקלו, לגילו, לגזע שלו ולצרכיו השונים. יש הבדל בין מזון המיועד לגורים לבין מזון המיועד לכלבים בוגרים או קשישים והבדל בין אוכל לכלבים מגזע קטן לגזע גדול.

כשמדובר על מזון לגורים מומלץ לקנות אוכל יבש או אוכל רטוב בשימורים שיש בו כמות גדולה של חלבונים מן החי כמו בשר ודגים עם שאר אבות המזון במינון מתאים על מנת שהגורים יבנו תאים, שרירים ועצמות כדי לגדול ולהתפתח.

לעומת זאת, מזון לכלבים לאחר גיל 7 הוא מזון דל קלוריות שאינו מכיל דגנים או שומנים, עם כמות פחותה של חלבונים ועשיר בחומצות שומן וחומצות אמינו שיסייעו לכלבים לשמור על משקלם על מנת שלא ילקו במחלות לב, סרטן או סוכרת.

כלבים חתולים | אוכל לכלבים | אוכל לחתולים | מונג' אקאנה טייסט הילס 

בחנות חיות מקצועית תושבי חולון והסביבה יקבלו גם ייעוץ בכל הנוגע לכלבים עם אלרגיות למזון כמו גלוטן, חלבונים צמחיים או חלבונים מן החי על מנת שהאוכל יפחית משמעותית את האלרגיה שפיתחו ויסייע להם לנהל אורח חיים תקין.

כלב

כלב חדש בבית? לאיזה ציוד כלבים תזדקקו?

על מנת שהכלב יאכל את המזון והוא יהיה זמין לו, מומלץ להצטייד בקערת אוכל ובקערת מים. ניתן לרכוש קערות נירוסטה בעלות תחתיות מגומי שימנעו החלקה כאשר הכלב אוכל ושותה או סט מעוצב עם 2 קערות על מעמד אחד בגובה המתאים לכלב.

מומלץ לא לתת לכלב לשתות ולאכול מקערות פלסטיק מכיוון שטעמו של המזון משתנה במגע עם פלסטיק וזהו חומר הסופח לכלוך ושומן. לא תרצו שהכלב שלכם יאכל מכלים שדבקים בהם מזהמים שונים שעלולים לגרום לו לנזקים בריאותיים.

מלבד אוכל וכלים הכלב יצטרך מקום לישון בו על מנת שלא יתרגל לישון על הספ , המיטות או השטיח. בין אם הכלב ישן במלונה בחצר ובין אם בבית מומלץ לרכוש מיטה המותאמת לגודל הכלב עם מזרן מיוחד ורחיץ העשוי מחומרים עמידים שתוכלו לנקות בקלות.

כיום ישנה אפשרות אף להזמין בחנות החיות מזרן או מיטה בהתאמה אישית על פי המידות של הכלב מבדים איכותיים ונעימים על מנת שהמיטה תהיה עמידה לשנים רבות ולא תיהרס ממשיכות או נשיכות של הכלב במיוחד אם מדובר על כלב אנרגטי במיוחד.

כלב רץ עם כדור בשדה

אילו צעצועים ומשחקים מתאימים לכלב שלכם?

כלבים הם בעלי חיים שאוהבים לשחק ולחקור באמצעות הפה במיוחד כשהם גורים, אך לא רק. אין כלב שלא ישמח להביא כדור או חפץ שזורקים למרחק או לנשוך חבל במקום לכרסם לכם את הנעליים או הספות. מומלץ לבחור בצעצועים מאתגרים מחומרים איכותיים ומגרים.

בין אם אתם משחקים עם הכלב ובין אם הכלב משחק לבד הצעצועים צריכים להיות מעניינים ומותאמים לגודל הפה שלו. הצעצועים מפעילים את שרירי הלסת, מחזקים את השיניים ומפחיתים את כמות האבנית בשן. גם לכלבים שצריכים לעיסה חזקה ישנם מוצרים מגומי חזק.

חשיבות הצעצועים יעילה לא רק לשיניים אלא גם לצורך פעילות גופנית וחינוך להרגלים. הריצה של הכלבים אחרי החפצים תפעיל להם את שרירי הגוף. לכלבים שמתנפלים על המזון או אוכלים מהר מדי ניתן אף להתאים צעצועים למילוי מזון שימתנו אותם. 

כלב מחייך

לטיול יצאנו ואת הכלב לקחנו ברצועה

אימוץ כלב כרוך ביציאה של 2-3 פעמים ביום בהתאם לגיל, לחיסונים ולגזע של הכלב על מנת לעשות צרכים. בנוסף, טיול אחד לפחות צריך להיות ארוך יותר על מנת שהכלב יוציא אנרגיות, יכיר את הסביבה, ירחרח ויפגוש כלבים נוספים.

כל כלב חייב שיהיה לו קולר ורצועה. הקולר הוא אמצעי זיהוי לכלבים משוטטים שעלולים לברוח מהבית לפחות עד שמושתל עליהם שבב זיהוי. לפיכך, הקולר הכרחי במיוחד לגורים. שנית, הרצועה מתחברת לקולר ומחייבת על פי חוק את הבעלים.

ישנם קולרים המותאמים למנוע קרציות ופרעושים, קולרי חנק, קולרי קליפס וקולרי אילוף. הרצועה צריכה גם היא להיות מותאמת לגודל וסוג הכלב. היא תמנע ממנו לרוץ לכביש, להתנפל על אנשים ותאלף אותו לא לאכול כל דבר אותו הוא מוצא בשטח ולהזיק לעצמו.

ישנן רצועות פשוטות מניילון, רצועות נמתחות ורצועות המיועדות לאילוף. כאשר מאמצים גור יש להתאים לו רצועה שגם תשמש אתכם בהמשך מכיוון שהוא גדל במהירות. לגורים קטנים ועדינים או לגזעים קטנים מומלץ להתאים רתמה שלא תיצור לחץ על הצוואר ותהיה נוחה יותר. להתאמת קולר ורצועה לעובי צוואר הכלב וגודלו פנו לחנות.

קרא עוד

קטגוריות מובילות

אודות החנות חיות בחולון

חנות החיות בחולון מספקת ציוד לכלבים לתושבי העיר ואזור המרכז. חידוש ציוד לכלב ותיק או התארגנות על ציוד לכלב חדש היא משימה שיש להשקיע בה כסף, זמן ומאמץ. לפני הרכישה מומלץ להכין רשימת ציוד ולהשוות את המחירים בין 2-3 חנויות. כמו כן, לא חייבים לקנות כל מוצר שיש בחנות. המאמר יפרט מהו הציוד ההכרחי ביותר לכלבים מגורים ועד לסניור.

מותגים מובילים

5/5

הגישה שלנו לשירות

הפילוסופיה של צ'או צ'או היא לתת לכם הלקוחות שירות מצוין שבאמת יעזור לכם ולחיית המחמד שלכם.

בזכות הידע והניסיון, אנחנו יכולים לסייע לכם לבחור מוצרים מעולים שישפרו משמעותית את איכות החיים שלכם ושל בעל החיים המתוק שלכם.

בצ'או צ'או אנחנו מציעים לכם מוצרים איכותיים ומומלצים במחיר זול ותחרותי.

איכות השירות שלנו היא לא סוד אלא תוצאה של שנים רבות בתחום וניסיון רב עם אלפי סוגים של אוכל וציוד, כל אחד יכול למכור אוכל לכלבים או לחתולים אבל הבנה עמוקה של הרכיבים וכיצד הם משפיעים על בריאות בעל החיים דורשת ידע ומקצועית.

הרצון שלנו הוא לעשות אתכם דרך ולפתח מערכת יחסים פורה ומשמעותית, רק כך נוכל להכיר את הצרכים הספציפיים של חיית המחמד שלכם ולספק לה את המענה הטוב ביותר לצרכים הייחודיים שלה.

דילוג לתוכן