רצועה לכלב – flexi

רצועה לכלב flexi היא הרצועה הנמתחת המפורסמת ביותר בעולם מבית היוצר פלקסי מגרמניה.

היעילות שלה באה לידי ביטוי בשליטה על האורך שלה באמצעות קפיץ המשחרר או מגולל אותה חזרה.

מבלי לגעור בכלב, מבלי להיגרר אחריו ועל מנת לא לסכן אותו ואת העוברים ושבים תוכלו ליהנות מטיול מוצלח עם הכלב שלכם באמצעות רצועת flexi השולטת מרחוק ומאפשרת גם לכלב ליהנות מהטיול.

 

מדוע חשוב להתאים את הרצועה לכלב?

חשבתם פעם איך זה לצאת מהבית עם הכלב ובאמת ליהנות מן הטיול מבלי להיגרר אחריו כאשר הוא מושך את הרצועה?

חלמתם שהיחסים שלכם עם הכלב יהיו מכבדים ללא גערות או חיזוקים שליליים?

ישנם אנשים שלצאת עם הכלב 3 פעמים ביום היא משימה שהם היו מעדיפים להימנע ממנה וכאלו שיוצאים רק כדי שהכלב יעשה את צרכיו ולא מאפשרים לו פעילות גופנית מכיוון שזה הפך לעול ולקושי פיזי גדול.

כלבים חתולים | אוכל לכלבים | אוכל לחתולים | מונג' אקאנה טייסט הילס 

זוהי התחושה כשמדובר ברצועה שאינה מתאימה לכלב שלכם ולכן ישנה חשיבות עצומה להתאמה של הרצועה לכלב. אם יש לכם כלב חזק וכבד מומלץ לבחור ברצועה קלועה או רצועת עור מסיבית.

אם יש לכם גורים תעשו נכון אם תבחרו ברצועה רגילה וקצרה של 4 מטר כדי לחנך אותם להרגלים ומשמעת. אבל אם יש לכם כלבים סקרנים שאוהבים לרחרח כל דבר, לרוץ וללכת הרבה, רצועת flexi היא המתאימה ביותר.

 

כל היתרונות ברצועה אחת יעילה – flexi

רצועת flexi תאפשר לכלב שלכם לשמור על מרחק של עד 8 מטר בהתאמה לגודל הכלב ולמשקלו. כאשר הכלב רחוק מכם הוא מרגיש עצמאי. הוא יכול לשוטט, לרחרח ולספק את יצר הסקרנות שלו בכל החושים.

אתם מבחינים שהכלב מרים זבל מהרצפה או מנסה לאכול חפצים, לחצו על הקפיץ בעדינות והרצועה תתקצר. הכלב שלכם מנסה לרוץ לכביש או עומד לתקוף אנשים זרים, לחיצה על הקפיץ תגרום לו להפסיק ולהגיע אליכם.

אתם רוצים ללמד את הכלב שלכם לא למשוך את הרצועה או לבוא אליכם? משכו בצורה עדינה את הרצועה וקצרו אותה. נמאס לכם להיפצע ביד מרצועות אחרות? ל- flexi יש ידית אחיזה נוחה שתשאיר את היד שלכם שלמה.

 

מהם החסרונות של רצועה לכלב flexi?

מכיוון שהרצועה של flexi נמתחת היא עלולה להישמט מהיד אם לא מחזיקים את ידית האחיזה נכון ומעוצמת השמיטה לגולל את הסרט ולפצוע את הכלב. גם כשהכלב מנצל את כל אורך הרצועה ומנסה להמשיך לרוץ הוא עלול להיפגע ולכן מומלץ לקשור אותה לרתמה.

למרות זאת, כשמרגילים את הכלב לרצועה מסוג זה הוא לומד את הגבול שלה וחש מתי היא נמתחת. אל תתנו לכלב להוביל אתכם. ברגע שתשלטו ברצועה בצורה מיטבית, גם הכלב ישלוט בהתנהגותו ויימנע מלמשוך אותה.

 

הדגמים השונים של רצועת flexi בהתאמה לכלב

כל הרצועות של flexi מותאמות למשקלם וגודלם של הכלבים. ישנן רצועות במידת אקסטרה סמול המותאמות למשקל 12 ק"ג או רצועות לארג' המותאמות למשקל של 50 ק"ג. ביניהן ניתן למצוא מידות נוספות כמו סמול או מדיום.

גם אורך הרצועה שונה בין הדגמים השונים. ישנן רצועות של 5 מטר ורצועות של 8 מטר. חלק מהרצועות בנויות מסרט גלילה ובחלק מן הדגמים יש חוט גלילה בנוסף לסרט. כמו כן, לכולן יש תיבת אחיזה שניתן לכוון לגודל כף היד של בעל הכלב.

בדגמים החדשים של רצועת flexi ניתן להתקין עוגן לחטיפי אילוף, לשקיות קקי ואפילו תאורת לילה. כל אלו משפרים את רמת הרצועות ומובילים אותן להיות האיכותיות ביותר בשוק. זו גם הסיבה שהן משווקות בכל העולם.

 

ההבדל בין רצועת flexi לרצועות כלבים אחרות

כאשר בוחרים ברצועה לכלב צריך לבחור באחת שתתאים למטרות ולצרכים שלכם. מי שמחפש רצועה עמידה שתחזיק להרבה שנים מבלי צורך להחליף אותה, מומלץ לו לבחור ב- flexi ולא ברצועה רגילה שנהרסת מהר מאוד.

למרות שרצועה רגילה של 4 מטר מצוינת לאילוף כלבים בגלל שהיא קצרה, ניתן להשיג את אותה המטרה עם flexi מכיוון שאתם יכולים לשלוט באורך שלה.

גם אם משווים את העיצוב מבחינת המבנה, החומרים והצבעים של רצועות flexi אין רצועות דומות שיכולות להתחרות איתן הן מבחינת העיצוב והן מבחינת המחיר.

 

המחיר של רצועות flexi המיובאות מגרמניה

מחירן של רצועות flexi נע בין 80-220 ₪ בהתאם לדגם ולמידה כאשר הדגם הזול ביותר הוא הקלאסיק במידת אקסטרה סמול והיקר ביותר הוא הג'איינט לכלבים גדולים במידה מדיום, לארג' ואקסטרה לארג' שרצועת הסרט שלו חזקה במיוחד.

הדגם החדש ניו קלאסיק flexi עולה בין 69-139 ₪ בהתאם למידה של הכלב. כאמור מידת אקסטרה סמול מיועדת לכלבים השוקלים עד 12 ק"ג, מידת סמול לכלבים השוקלים עד 15 ק"ג, מידת מדיום לכלבים השוקלים עד 25 ק"ג ומידת לארג' לכלבים השוקלים עד 50 ק"ג.

מעל 50 ק"ג ניתן להשיג רצועות במידה אקסטרה לארג'. לאינפורמציה נוספת פנו לחנות.

להזמנה חייגו :

דילוג לתוכן