חנות חיות בכפר סבא

09-777-8555 

חנות חיות בכפר סבא מספקת ציוד לכלבים לתושבי העיר ואזור השרון. חידוש ציוד לכלב ותיק או התארגנות על ציוד לכלב חדש היא משימה שיש להשקיע בה כסף, זמן ומאמץ. לפני הרכישה מומלץ להכין רשימת ציוד ולהשוות את המחירים בין 2-3 חנויות. כמו כן, לא חייבים לקנות כל מוצר שיש בחנות. המאמר יפרט מהו הציוד ההכרחי ביותר לכלבים מגורים ועד לסניור.

כלב מחייך

מזון יבש – הוצאה קבועה והחשובה ביותר

רכישת מזון יבש היא הוצאה קבועה והחשובה ביותר לגידול כלב. בחירת המזון של הכלב צריכה להיעשות על פי פרמטרים המתחשבים במשקל, גיל, גזע וצרכי הכלב. לא כל הכלבים אוכלים את אותו הדבר ולא כל כלב יכול לעכל מה שכלב אחר מסוגל.

באופן כללי לגורים מומלץ לקנות מזון יבש איכותי ועשיר בחלבונים. לעומת זאת, כלבים בוגרים לא צריכים לצרוך מעל 26% חלבון במיוחד אם הם אינם פעילים ומוציאים הרבה אנרגיות. כמו כן, העדיפו מזון ללא דגנים, תירס או סויה ובחרו בחלבון מהחי שיותר טוב לעיכול.

רויאל קנין | אקאנה | בריט | מונג' | גו! | הילס | טייסט | וט לייף | פרו פלאן

מבחינת עלויות העדיפו תמיד לרכוש שק אוכל גדול כי הוא יהיה זול יותר ויספיק לאורך זמן. בחרו במזון שיש לו אריזה שניתן לאטום שנית או העבירו את המזון למיכל אטום כדי לשמור על טריות המזון. מומלץ לבחור באריזות של מזון אולטרה או סופר פרימיום ולא באריזה זולה עם מזון המורכב משאריות.

אל תשכחו לרכוש גם קערות איכותיות לאוכל ומים!

כלבים

אילו צעצועי האכלה ועצמות לעיסה יש בחנות?

ישנן מספר סיבות לכך שקניית צעצועי האכלה וחטיפים הם ציוד הכרחי בבית. 

ראשית, גורים חייבים לחזק את השיניים שלהם ולכן עדיף שינשכו צעצועי אכילה ולא את הריהוט בסלון.ֿ

 שנית, כלבים צריכים להפיג את השעמום, להתעסק ולחקור באמצעות הפה וגם מגיע להם פינוק.

צעצוע האכלה אותו מומלץ לקנות במיוחד לגורים, למרות שהוא מגיע במידות שונות נקרא קונג קלאסי. 

מדובר על מוצר מגומי שניתן להכניס לתוכו חטיפים. 

הכלב לועס את המשחק כאשר המטרה שלו היא להגיע לחטיף עצמו. 

לפיכך, הכלב יהיה נחוש לבצע את האתגר.

אפשרות נוספת היא לרכוש לכלב עצם לעיסה דחוסה.

 שגם היא לא פחות מאתגרת אם מדובר על מוצר איכותי. 

בנוסף, ישנו מגוון רחב של צעצועים שניתן לשחק עם הכלב כמו, חבל משיכה או כדור שזורקים לכלב והוא רץ להביא, משחק האהוב מאוד על כל הכלבים.

אוכל לכלבים | אוכל לחתולים | חול לחתולים | כלוב אילוף | גדר אילוף | אוכל לדגים | אקווריום | מיטה ומזרן לכלבים

כלב על שטיח

חטיפים בריאים לצורך אילוף וחינוך הכלב

כאשר מאמצים גור חייבים להרגיל אותו לתנאים של הבית על מנת שלבעלי הכלבים יהיה קל יותר בהמשך. גורים בהתחלה עושים את צרכיהם בתוך הבית, נושכים רהיטים, נעליים ועוד. 

למרות שהם מאוד חמודים הם חייבים ללמוד את החוקים והחטיפים יסייעו להגיע למטרה.

על מנת לחנך או לאלף כלבים מומלץ לקנות חטיפים קטנים כי תצטרכו לתת הרבה מהם לכלב. 

לאחר שהכלב כבר מחונך עברו לחטיף אחד ליום או בהתאם למשקלו של הכלב. 

בכל מקרה תמיד העדיפו חטיף דל קלוריות ללא דגנים וללא סוכרים.

כלב אוכל חטיף

חנות חיות בכפר סבא עם מיטות לכלבים

מיטה היא אלמנט הכרחי מכיוון שכלבים לא צריכים לישון על רצפה קרה או שטיח. הם צריכים שיהיה להם מקום משלהם, נוח ונעים מכיוון שרוב היום הם מבלים בשינה. למעשה בממוצע כלבים ישנים 16 שעות ביממה – פי שתיים מבעליהם ולכן זהו צורך קיומי.

מיטה רכה ואיכותית המותאמת לגודל הכלב תתרום לבריאות שלו ולרמת האנרגיה של הכלב. ניתן לבחור היום בעיצובים של מיטות המותאמות לעיצוב הבית, מיטות מבדים סינטטיים קלים לניקוי, מיטות פרוותיות, מיטות היפואלרגניות לכלבים רגישים ועוד.

למשל, ישנן מיטות אורטופדיות לכלבים עם בעיות במפרק הירך או בגב, לכלבים שעברו ניתוחים או לכלבים סניור שקשה להם לזוז הרבה. בנוסף, ישנן מיטות שניתן להזמין בהתאמה אישית ובמידות מיוחדות לכלבים מגזע גדול ששוקלים יותר מכלבים אחרים.

כלבים בנהר

מוצרים לטיול עם הכלב שכל אחד צריך

על מנת שהכלב יהיה מזוהה, במיוחד אם מדובר בכלב חדש שהלך לאיבוד, הוא חייב קולר שמוצמד אליו תג זיהוי עם שמכם ומספר הטלפון. לקולר גם מחברים את הרצועה, אך כיום מומלץ להשתמש ברתמה שלא תגרום לעומס על צוואר הכלב במיוחד אם מדובר בגורים. 

על מנת לטייל עם הכלב מחוץ לבית תהיו חייבים לרכוש רצועה שתתחבר לקולר או לרתמה. לא ניתן ללכת עם הכלב ללא רצועה על פי החוק. מכיוון שהכלב חשוף להרבה גירויים חשוב שהרצועה תהיה מספיק ארוכה או כזו שניתן להאריך ולקצר בשליטה.

כמו כן, מבחינה חוקית כל אדם המטייל עם כלבו חייב לאסוף את הצואה שלו ובמידה ולא הפקחים העירוניים יכולים לקנוס אותו. ההמלצה היא לקנות סטוק של שקיות קקי עם מתקן קטן שממנו שולפים את השקית ברגע שיש צורך לאסוף את הצואה.

במידה ויש לכם צורך בייעוץ לגבי הציוד צרו קשר עם החנות.

להזמנה חייגו :

דילוג לתוכן