טייסט אוף דה ווילד- Taste of the Wild

טייסט אוף דה ווילד הוא אוכל כלבים איכותי ויוצא מן הכלל לכלבים וחתולים המגיע היישר מארצות הברית. המותג טייסט אוף דה ווילד הוא רק אחד מתוך המותגים המובילים של חברת דיימונד פט פוד האמריקאית.

חברת דיימונד פט פוד הוקמה שנות השבעים במיזורי, ארצות הברית. היא התחילה בתור מפעל משפחתי וקטן, שהחזון המרכזי שלו היה לייצר מזון בריא יותר לכלבים וחתולים, שיכיל את הרכיבים האיכותיים ביותר והטעימים ביותר.

כיום, דיימונד פט פוד היא בין החברות המובילים בעולם, ומזון הדגל שלהם הוא טייסט אוף דה ווילד, שמשווק ביותר מ100 מדינות בעולם.

אז מה עושה את טייסט אוף דה ווילד מזון כל כך מוצלח?

התשובה לשאלה הזאת, נמצאת ברשימת המרכיבים הייחודית של המזון הזה. טייסט אוף דה ווילד מיוצר ממגוון רחב של סוגי בשר טריים ואיכותיים, ביניהם ניתן למצוא בשר חזיר, ביזון, ברווז, סלמון, כבש, ואפילו בשר צבי שחביב במיוחד על כלבים מכל הסוגים.

כל המזונות של חברת טייסט אוף דה ווילד אינם מכילים דגנים כמו חיטה, תירס או אורז, שחברות אחרות לרוב משתמשות בהם בכמויות מוגזמות על מנת "לנפח" את משקל המזון בחומרים לא מזינים.

טייסט אוף דה ווילד לעומת זאת, בוחרת להשתמש בפירות וירקות טריים ומזינים הרבה יותר מדגנים שתורמים לשמירה על בריאות חיית המחמד שלכם ודואגים שיהיה לו טעים בכל ארוחה מחדש.

בנוסף לשלל הויטמינים והמינרלים הנמצאים באופן טבעי בפירות והירקות המרכיבים את המזון האיכותי הזה, מצויה גם תוספת של פרוביוטיקה המותאמות במיוחד לחברכם על ארבע.

החברה משתמשת בתוסף 9K לכלבים וב  Viables probiotic לחתולים. מטרת הפרוביוטיקה היא לשמור על מערכת עיכול בריאה ומאוזנת, למנוע בעיות עיכול וכאבי בטן, ולשמור על המערכת החיסונית של חיית המחמד שלכם.

עם טייסט אוף דה ווילד, תוכלו לתת לחיית המחמד שלכם את ההרגשה הקרובה ביותר לטבע האמיתי שלה ולהבטיח שתקבל את כל הצרכים התזונתיים שלה, בצלחת אחת טעימה להפליא.

להזמנה חייגו :

דילוג לתוכן